.

Funkční trénink pro běžce

Tréninkový protokol na 12 týdnů pro běžce, kteří chtějí:

  • předcházet zraněním,

  • zesílit a díky tomu zrychlit,

  • zlepšit ekonomiku běhu.

Nákupem e-booku získáte:

  • detailní tréninkový plán nastavený na dva tréninky týdně, ke kterým stačí jednoruční činky a pár expandérů (není nutné chodit do posilovny, celý plán se dá odcvičit doma),
  • ukázky cviků na videu z několika úhlů v HD kvalitě, včetně mluvených komentářů,
  • průvodce nastavením tréninku - programming a periodizace, objasnění zařazených cviků, včetně těch doplňkových. 

Plán je vhodný pro středně pokročilé a pokročilé běžce, kteří už mají nějakou zkušenost s "neběžeckým" tréninkem (populární kruhové tréninky apod.), disponují tedy alespoň základní svalovou vytrvalostí a znají techniku základních cviků. Začátečníci budou z programu benefitovat možná ještě víc, ale doporučuji nechat si vysvětlit základy techniky jednotlivých cviků, ideálně na osobních trénincích.

Ve formuláři dole stačí vybrat, jestli chcete samotný e-book za 990 Kč, případně jestli si ho přejete rovnou se zvýhodněnou konzultací za 1490 Kč.