Služby

S čím vším klientům pomáhám?

Kondice, obratnost, mobilita, síla, rychlost, stabilita nebo odolnost. 

To je jen ukázka benefitů, které klientům trénink přináší. 

Každá spolupráce začíná definováním Vašich cílů. Může to být více či méně výrazná změna postavy nebo klidně jen touha po pravidelném smysluplném pohybu. A proto jsem tady, abych Vám pomohl se do pohybu zamilovat.

Mám velmi omezenou kapacitu klientů, kterým věnuji plnou pozornost a do každého tréninku jdu na
100 % připravený. 


Je to pro Vás pořád hodně obecné? V tréninku se vždycky objevují základní pohybové vzory (tlak, tah, dřep, kyčelní ohyb). Neděláme cviky pro cviky, ale cviky pro život. Ať chceme nebo ne, tělo musíme používat a je potřeba mu dát jistotu do pohybu a dopřát mu plné kloubní rozsahy, jinak o ně (zbytečně) přijdeme. Zároveň, silový trénink dává tělu signál pro budování nebo udržení svalové hmoty, která hraje klíčovou roli pro obecné zdraví a udržitelné (z)hubnutí. Cílem tréninku není nechat Vás propotit triko, to není ukazatel kvality. Cílem je Vás posouvat tak, abyste se relativně v klidu a komfortu pořád silově zlepšoval/a. 

Podívejte se na příklad konkrétního tréninku pro (začínajícího) klienta:

  • 10 min na úvod rozhýbání a mobilizace těla, kompenzace sedavého zaměstnání, někdy za použití foam rolleru (pěnového válce) - tzn. rozhýbání všech kloubů v plných rozsazích pohybu,
  • 10 min aktivace pro zahřátí svalů a nastavení těla na "provozní teplotu" vhodnou pro cvičení - základní cviky s vlastní váhou nebo lehčí zátěží podle Vaší pokročilosti - po nějaké době třeba mnou milovaný Turkish Get-Up (TGU).
  • hlavní část tréninku - variace základních cviků v podobě dřepu, mrtvého tahu, tlaků a (pří)tahů, například kombinace:
  1. goblet dřep,
  2. přítah s kettlebellem / jednoruční činkou v předklonu,
  3. mrtvý tah s trap barem,
  4. tlak s kettlebellem / jednoruční činkou nad hlavu. 



Osobní tréninky v Praze

Osobní tréninky jsou nejvyhledávanější a nejefektivnější formou tréninku. Můžu Vám věnovat plnou pozornost a rovnou opravovat Vaši techniku při zadaných cvičeních. Raději se zaměříme na cvičení, které má přenos do běžného života. 
 

Silový trénink
Cvičení s váhou vlastního těla, kettlebelly, jednoručními činkami a velkou osou, to jsou základní nástroje, které při tréninku s klienty používám. Mnoho z nich si ke svému překvapení trénink s váhami a železem zamilovalo. 

Kondiční trénink
Nebojte, ani jako fanoušek běhu Vás do toho nebudu nutit, ale jestli Vás tahle aktivita zajímá, uděláme všechno pro to, abyste mohli běhat dlouhodobě, takže rozumně a zdravě. Samozřejmě Vám ukážu, jak na to a když budete chtít, běžecký trénink si můžeme dát i spolu venku. Nemusí to trvat dlouho a budete nakupovat nové oblečení jak diví. 

Box jako oživení tréninku
Moje celoživotní záliba v bojových sportech nám dává společně možnost zařadit do silového a kondičního tréninku také základy (thajského) boxu. Ukážeme si, jak mají vypadat údery a kopy a v rámci kardio tréninku si taky můžete do něčeho praštit. 


Tréninkové plány a online coaching

Nevyhovuje Vám trénování pod dohledem společně ve fitness? Není problém, právě pro Vás je tu možnost vytvoření a průběžná úprava tréninkového plánu za účelem dosažení stanovených cílů. 
 

Tréninkový plán ušitý na míru

Příprava a průběžná úprava tréninkového plánu, k dispozici videodatabáze cviků, kontrola techniky prostřednictvím zasílaných videí, komunikace po e-mailu, Messengeru nebo WhatsAppu. Cena zahrnuje 8 individuálně připravených tréninkových jednotek podle možností klienta + nějaké bonusy nad rámec plánu. 

Trénink přes videohovor
Vzdálená online podpora při tréninku, ať už doma nebo ve Vašem domáckém fitku- vysvětlování a kontrola techniky.

Individuálně nastavený balíček full online coachingu
Kombinace tréninkového plánu na míru a videohovorů v závislosti na Vašich cílech a možnostech.



Konzultace výživy

Prošel jsem řadou kurzů na téma výživa a sestavování jídelníčků. Některé byly konvenčně orientované, jiné s důrazem na rostlinnou stravu. Právě na konzultace rostlinného jídelníčku se soustředím a dělá mi radost, že můžu pomáhat lidem objevit kouzlo rostlinné kuchyně, její rozmanitost a vhodnost při jakékoli sportovní disciplíně. 
 

Analýza jídelníčku

Máte dojem, že Vám ve stravě něco chybí nebo přebývá? Nevíte, jaké potraviny zařadit do jídelníčku? Nedaří se Vám dosáhnout vysněné postavy, i když máte pocit, že děláte všechno správně? Online analýza stávajícího jídelníčku mi pomůže identifikovat možné problémy. Individuální soupis doporučení a tipů Vám potom pomůže s dosažením stanovených cílů. 


Jídelníček na míru

Canicross

Skupinové lekce v Pesoparku (Praha-Uhříněves)

Tréninky zaměřené běhání se psem. 

© 2020 Complex Fitness. Všechna práva vyhrazena. E:mail: libor.poznicek@gmail.com, tel.: +420 737 371 811. 
Vytvořeno službou Webnode
Vytvořte si webové stránky zdarma!