E-book Ukaž svaly!

Doporučení zdravotnických a výživových institucí je jednoznačné - pohybová aktivita má nezpochybnitelné benefity a měli bychom se jí věnovat pravidelně. Proto jsme se rozhodli postavit náš e-book na tréninkové frekvenci, která zásadně podpoří Vaši transformaci a zdraví. Porovnejte svoji aktuální hmotnost a cíle s předpokládanými efekty podle váhové kategorie.

Pokud nemáte odpovídající množství pohybu, jídelníček by pro Vás byl naddimenzovaný. Stejně tak je možné, že Vaše cíle neodpovídají konkrétní váhové kategorii. S individuálními požadavky se na nás neváhejte obrátit, vypracujeme Vám výživový plán na míru


UKAŽ SVALY!

Protokol UKAŽ SVALY! je sestaven pro aktivně žijící a sportující muže, kteří chtějí konečně vidět změnu v kompozici svého těla a podtrhnout tak mužnou část svého já na převážně rostlinné stravě se zařazením živočišných potravin s důrazem na vysokou kvalitu a lokálnost. Dodržování jídelníčku Vám přinese nejen rovnováhu na buněčné a hormonální úrovni, ale již po měsíci uvidíte první výsledky v podobě plnějších svalů (čehož si všimne i Vaše okolí), menší vrstvy podkožního tuku a také rýsujících se břišních svalů. Předpokladem tohoto protokolu a jídelníčku (a obecně zdravého životního stylu) je pravidelná pohybová aktivita. Konkrétně silový trénink 3x týdně a vytrvalostní (kardio) trénink 2x týdně.

E-book obsahuje:

  • jednoduchý a rozmanitý jídelníček na 7 dní včetně několika receptů,
  • tipy na suplementaci,
  • probiotické potraviny na podporu a obnovu střevní bariéry,
  • nastavení potréninkových jídel,
  • týdenní nákupní seznam konkrétních potravin včetně množství,
  • tabulku měření výsledků a slevu na měření tělesného složení prostřednictvím bioimpedanční analýzy,
  • zkrátka 23 stran plných informací. 

Pro jaké muže je e-book vhodný?

Jídelníčkem přijmete v průměru 2700 kcal. Co to znamená při různých tělesných parametrech s předepsaným tréninkovým nasazením (sport 5x týdně)?

Pokud vážíte cca:

  • do 69 kg, jídelníček pro Vás bude objemový, pomůže Vám budovat kvalitní svalovou hmotu,
  • v rozmezí 70 - 79 kg, shodíte tuk a zároveň vybudujete svaly, Vaše hmotnost se nemusí hýbat, v závislosti na objemu a intenzitě tréninků,
  • 80 kg a víc, jídelníček pro Vás bude redukční (zhubnete). Budete se zbavovat tuku a příjem bílkovin Vám pomůže udržet vybudovanou svalovou hmotu. 


Důležité info

  • Vždy velmi záleží na tom, jakým způsobem jste se stravovali a hýbali doposud. Je potřeba si uvědomit, že lidské tělo reaguje více na silný podnět, tedy výraznou změnu. Čím menší změna, tím menší odezva organismu.
  • V případě, že máte pocit stagnace, můžete využít naší zvýhodněné nabídky na osobní konzultaci s autory e-booků Iris a Liborem. Vyslechneme si celý kontext Vašeho problému z hlediska nejen výživy, ale celé anamnézy a navrhneme úpravy přímo Vám na míru, které přinesou efektivní výsledky.
  • Na e-booků jsme pracovali skutečně dlouho a intenzivně tak, aby jeho dodržování přineslo vždy nějakou změnu k lepšímu. Ať už v podobě úbytku centimetrů, přebytečného tuku, ke zlepšení kvality spánku, trávení i života celkově.

Mějte prosím na paměti, že každé tělo je naprosto jedinečné a reakce na stejné či podobné podněty jsou vždy unikátní. Nedovedeme své tělo naprogramovat jako stroj, ovšem dovedeme mu poskytnout to nejdůležitější pro bazální výživu od buněčné, orgánové až po smyslovou úroveň. To znamená, že i pokud si vyberete vhodný protokol pro Vaše potřeby a tělesnou konstituci, Vaše tělo nemusí reagovat dle popisu nebo Vašich očekávání. To neznamená, že je někde chyba. Může to pouze znamenat to, že Váš stav a organismus vyžaduje individualizovanější péči a pozornost z různých důvodů, jako je například dlouhodobá toxická zátěž, nevhodný biorytmus, potravinové alergie či intolerance, skrytá autoimunitní onemocnění či záněty, poškození střevní bariéry způsobené častou léčbou antibiotiky, chronický stres či hypersenzitivita.