.

E-book Vitální ve 45+

Doporučení zdravotnických a výživových institucí je jednoznačné - pohybová aktivita má nezpochybnitelné benefity a měli bychom se jí věnovat pravidelně. Bohužel ne každý má možnost se hýbat tolik, kolik by si přál. Důvodem může být pracovní vytížení, sedavé zaměstnání bez kompenzace nebo zdravotní omezení. S věkem se navíc přirozeně tzv. "zpomaluje metabolismus" (resp. klesá hodnota bazálního metabolismu) a je proto dobré tomu přizpůsobit příjem jídla. Jak to udělat bez hladovění a rizika, že bude tělu něco chybět? Porovnejte svoji aktuální hmotnost a cíle s předpokládanými efekty podle váhové kategorie.

Možná Vaše cíle neodpovídají konkrétní váhové kategorii. S individuálními požadavky se na nás neváhejte obrátit, vypracujeme Vám výživový plán na míru


VITÁLNÍ VE 45+

Protokol VITÁLNÍ VE 45+ je sestaven pro ženy nad 45 let, které nemají prostor na tolik pohybu, kolik by si přály, ale chtějí být štíhlé a vitální na převážně rostlinné stravě se zařazením živočišných potravin s důrazem na vysokou kvalitu a lokálnost. Dodržování jídelníčku Vám přinese nejen rovnováhu na buněčné a hormonální úrovni, ale již po měsíci uvidíte první výsledky v podobě úbytku tuku v oblasti břicha, boků a hýždí. Abyste díky tomuto protokolu získala štíhlé a zdravé tělo, doporučujeme pravidelnou pohybovou aktivitu v minimální podobě 10 000 kroků denně.

E-book obsahuje:

  • jednoduchý a rozmanitý jídelníček na 7 dní včetně několika receptů,
  • tipy na suplementaci,
  • probiotické potraviny na podporu a obnovu střevní bariéry,
  • týdenní nákupní seznam konkrétních potravin včetně množství,
  • tabulku měření výsledků a slevu na měření tělesného složení prostřednictvím bioimpedanční analýzy,
  • zkrátka 23 stran plných informací. 

Pro jaké ženy je e-book vhodný?

Jídelníčkem přijmete v průměru 1500 kcal. Co to znamená při různých tělesných parametrech s doporučeným pohybem?

Pokud vážíte cca:

  • 50 kg a jste zároveň spíš menšího vzrůstu, jídelníček pro Vás bude udržovací, Vaše hmotnost může zůstat zachována a budete se cítit lépe,
  • 60 kg a víc, jídelníček pro vás bude redukční, pomůže Vám zachovat svalovou hmotu a zhubnout tuk,
  • 70 kg a víc, počítejte s tím, že je dobré se ke 100% dodržování jídelníčku propracovat postupným zařazováním jednotlivých jídel. Vaše hmotnost díky tomu začne klesat a jídelníček se pro Vás stane optimálně (zdravě) redukčním.



Důležité info

  • Vždy velmi záleží na tom, jakým způsobem jste se stravovali a hýbali doposud. Je potřeba si uvědomit, že lidské tělo reaguje více na silný podnět, tedy výraznou změnu. Čím menší změna, tím menší odezva organismu.
  • V případě, že máte pocit stagnace, můžete využít naší zvýhodněné nabídky na osobní konzultaci s autory e-booků Iris a Liborem. Vyslechneme si celý kontext Vašeho problému z hlediska nejen výživy, ale celé anamnézy a navrhneme úpravy přímo Vám na míru, které přinesou efektivní výsledky.
  • Na e-booků jsme pracovali skutečně dlouho a intenzivně tak, aby jeho dodržování přineslo vždy nějakou změnu k lepšímu. Ať už v podobě úbytku centimetrů, přebytečného tuku, ke zlepšení kvality spánku, trávení i života celkově.

Mějte prosím na paměti, že každé tělo je naprosto jedinečné a reakce na stejné či podobné podněty jsou vždy unikátní. Nedovedeme své tělo naprogramovat jako stroj, ovšem dovedeme mu poskytnout to nejdůležitější pro bazální výživu od buněčné, orgánové až po smyslovou úroveň. To znamená, že i pokud si vyberete vhodný protokol pro Vaše potřeby a tělesnou konstituci, Vaše tělo nemusí reagovat dle popisu nebo Vašich očekávání. To neznamená, že je někde chyba. Může to pouze znamenat to, že Váš stav a organismus vyžaduje individualizovanější péči a pozornost z různých důvodů, jako je například dlouhodobá toxická zátěž, nevhodný biorytmus, potravinové alergie či intolerance, skrytá autoimunitní onemocnění či záněty, poškození střevní bariéry způsobené častou léčbou antibiotiky, chronický stres či hypersenzitivita.